دانشجوی گرامی،

سلام

ضمن خوش آمدگویی به شما جهت شرکت در این دوره آموزشی، خواهشمندیم جهت ثبت نام در مدرسه وجودی خانه خرد، ابتدا قوانین شرکت  در این دوره را مطالعه نمایید و در انتها موارد ذکر شده در فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

  • الف- قوانین شرکت در مدرسه وجودی:

      1. حداقل تحصیلات برای شرکت در این دوره، داشتن مدرک و یا دانشجوی کارشناسی ارشد در یکی از شاخه های رشته مشاوره یا روان شناسی می باشد.
      2. تعداد جلسات هر درس ارائهشده در ترم یک 10 جلسه می باشد که بنا به صلاحدید اساتید، ممکن است 1 تا 2 جلسه از هر درس به صورت وبینار و یا نشست آزاد مرتبط با واحد درسی برگزار شود.
      3. وبینارها و نشست های آزاد هر درس، جزو جلسات درسی محسوب می شود و قوانین مربوط به تعداد غیبت مجاز، شامل آنها نیز می شود.
      4. تعداد غیبت مجاز برای هر درس 2 جلسه است. در صورتی که تعداد غیبت های دانشجو بیش از 2 جلسه باشد، شرکت در ادامه دوره بلامانع است، اما گواهی گذراندن واحد درسی ذکر شده به دانشجو اعطا نمی شود و در صورتی که دانشجو بخواهد ترم های بعدی را طبق برنامه، ثبت نام نماید لازم است واحد درسی را مجددا بگذراند.
      5. در پایان هر ترم تحصیلی ارزیابی دانشجو انجام می شود. شرط ادامه دوره و ثبت نام در ترم های بعدی تایید اساتید دوره در مورد نتایج ارزیابی دانشجو می باشد.
      6. پس از ثبت نام و واریز شهریه هر ترم، مبلغ آن قابل استرداد نیست و اگر دانشجو به دلایلی امکان شرکت در دوره را نداشته باشد، مبلغ آن جهت شرکت در ترمهای بعدی ذخیره می شود.
      7. با توجه به شرایط موجود و همه گیری کووید- 19، ترم اول دوره به صورت مجازی برگزار می گردد. در مورد ترم های بعدی، با توجه به شرایط آتی تصمیم گیری می شود.

    ب- مشخصات دانشجو:

  • در صورتی که در حال حاضر در مقطع دکتری هستید، رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد خود را ذکر نمایید
  • لطفا نام دوره، مدت زمان و نام استاد مربوطه را ذکر نمایید.