آیا تاکنون اصطلاح فابینگ به گوشتان خورده است؟

یا مطلبی درباره آن خوانده اید؟

فابینگ در زندگی همگی ما حضور و حتی می توان گفت تاثیر پررنگی دارد با ما باشید تا با این اصطلاح و تاثیراتی که بررفتارمان می گذارد بیشتر آشنا شویم.

روند سریع تکنولوژی و رشد چشمگیر فضای مجازی و روانه شدن گوشی های هوشمند به بازار در زندگی تک تک ما تاثیرات شگرفی برجای گذاشته است.

این تاثیرات برای عده ای بعنوان منبع درآمد و وسیله ای برای پولسازی درآمده و برای بعضی دیگر تنها وسیله ای است برای اطلاع داشتن از اخبار و ارتباط با دوستان وآشنایان.

ما در این مقاله قصد داریم توجه شمارا به موضوعی جلب کنیم که همگی کم وبیش با آن درگیر هستیم.

تاثیر فضای مجازی برکیفیت ارتباط با همسرمان.

امروزه بخش اعظمی از زمان ما به گشت و گذار در فضای مجازی می گذرد و فرصت ارتباط زنده با اطرافیان به خصوص همسرمان را گرفته است.

همانطور که می دایند عوامل مختلفی در رضایت شما از زندگی زناشویی تان نقش آفرینی می کنند.

یکی از مهم ترین این عوامل به این مورد باز می گردد که شما تا چه اندازه در ایجاد و برقراری یک رابطه سازنده با همسر خود می توانید بصورت موفقیت آمیزی عمل کنید؟

درتحقیقات صورت گرفته 90 درصد مشکلات زوجین آشفته به مهارت های ارتباطی آنها مربوط می شود.

اصطلاح فابینگ به معنای استفاده بیش از حد از تلفن همراه تان است به هنگامیکه شخصی درحال صحبت کردن با شماست. متاسفانه روزانه رفتار فابینگ را میتوان در بسیاری از زوجین مشاهده کرد.

علی رغم فوایدی که استفاده از اینترنت و فضای مجازی به همراه دارد افزایش استفاده ازآن بسیاری از زوجین را با وجود زندگی کردن زیر یک سقف مشترک به لحاظ عاطفی دور کرده است که همین موضوع به نوبه خود می تواند بستری را برای اختلافات و تعارضات زناشویی و درنهایت خیانت فراهم کند.

دیدگاه خود را ثبت کنید